~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av ~ Ruth ~ - 20 mars 2012 21:38

Tack mina vänner för alla trösteord i det förra inlägget. Det har varit en tung dag i dag och kommer att följs av många flera. Den man har älskat glömmer man inte på ett bra tag det kan många intyga, men med tiden tonas saknaden ner.


I dag har det gått i ett, plockar och packar för Värmland och stugan, i morgon bär det av sta. Så mycket som skall med kan ni inte förstå, många skulle nog packa en resväska bara så var det bra med det, men si så gör inte jag, hellre för mycket en för lite det är mitt motto, bilen och släpkärran är fullpackad  :D


Som ni vet så är datorn med, inte varje dag som jag kan kommentera hos er i bloggarna men skall nog hålla koll på vad ni har för er. Uppkopplingen är väldigt varierande där uppe, ibland går det riktigt bra att ladda sidor, andra gånger är det hopplöst. Mycket beror på ute temperaturen.


Skall bli intressant att se hur mycket snö och vinter det är där, men det får ni reda på när vi är på plats och det tar flera timmar. Huslarmet och kamerorna är aktiverade så vi lämnar hemmet utan fruktan.


Kram till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards