~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av ~ Ruth ~ - 18 mars 2012 20:23

Ett stort tack till er alla som har grattat mig på min pensionärsdag i går både här på bloggen, telefon och via post, har varit så rörd över er omtanke.

   


Börjar med 2 mejlkort det första från BETTAN och det andra från MADDE, så fina såååå.

En stor summa presentkort för blomsteraffären och sommarblommor från mina kära hundvänner CARINA och STINA med familjer.


Fick  flera blommor, vin, likör, choklad och en massa skraplotter från doteras familj, om jag vann något ? joho, 50 kronor, det är hopplöst med skraplotter väntar fortfarande på storkovan, har aldrig turen på min sida.


"Alla bilder är klickbilder med text under"


         


Min dag firades i Landvetter hos dottern Susanne och mågen Patrik och hela den övriga familjen samt sonen Jerry och hans familj, vi var i allt 14 personer omkring bordet.


Vi bjöds på en trerätters middag som var LYX MAX, gjord av den duktiga kocken Patrik, doteras man.
Många goda drycker av all sorters godsmak.

Visar några foton på församlingen.


                               

Det var bara sonen i Sätra med sambo som inte var där. Jerrys minsta barn Liam ville inte vara med på foto.


Skulle kunna skriva hur mycket som helst, men tiden räcker inte till. Har varit så seg i dag, var inte hemma förens vid 2tiden i natt. Har massor att göra i morgon. Så det känns inte så bra i maggropen.


Kram och tack till er alla som gjorde min dag till ett kärt minne.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards