~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av ~ Ruth ~ - 8 mars 2012 21:00

"Klickbilder förstorar"

   


Det var skrattretande när jag slog upp ögonen i morse, vitt så långt ögonen kunde se, nu började jag längta till Värmlandsstugan där är det ca 1 meter snö. Hundarna sprang som stollar och busade som små barn innan morgonmålet sedan somnade dom och det blev tyst i huset. Fortfarande vitt kvar trotts kväll.

  


Det såg ut som att det var en brand i huset på andra sidan av centrum, men kvällssolen ställde till det med att göra fönstren så myskofiko, såg riktigt otrevligt ut.

Min trötthet beror inte på dårliga nerver för er som funderar på det. Har aldrig haft sådana känningar, har ett bra psyke. Det är bara kroppen och huvudet som inte alltid är där jag vill att det skall vara.


Har städat inför helgen i dag, så nu känns det skönt. Arne fixade Tortillas till middag så det var underbart att bara duka och sätta sig, det är bara så gott och enkelt, räcker även för morgondagen också.

Ni får ha en skön natt efter TV-tittandet, månen är full hoppas han inte stör nattsömnen för många av oss.


Kram till er alla mina ♥-vänner


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards