~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av ~ Ruth ~ - 6 mars 2012 21:43

Har varit till läkaren i dag för undersökning och en massa provtagningar som jag får avvakta med svaret på. Blodtrycket var toppenbra, hjärtat felfritt, lite rossel i botten på lungorna, så en remiss skickas för en röntgen till Alingsås lasarett. Palpering av magregionen, inget strul där heller, så nu får vi se vad provsvaren säger.


Det är skönt att få detta gjort, det är ca. 9 år sedan jag tog några prover, är aldrig sjuk och då blir det inte av. Läkaren var förvånad över att jag aldrig var sjuk (ovanligt).

Jag undrade om min orkeslösa kropp kanske kunde bero på D-vitamin brist ? jag berättade att jag hade köpt en burk och börjat äta det, det var bra tyckte han.


Läkaren berättade att det hade varit någon föreläsning för läkare där detta vitamin hade diskuterats så han åt också det nu, han tyckte redan han kände sig piggare.


Köp D-vitamin du också om du känner att orken inte är där den bör vara, kanske kan det hjälpa dig också.


Nu skall jag kika in till er så fixa till en natta kopp med kaffe i.

Kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards