~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av ~ Ruth ~ - 3 mars 2012 21:06

kommer vårdagarna en efter en. Förra natten var kylig -7*, men på dagen skiner solen och fåglarna kvittrar. Dagarna går med en durasell-fart, tycker det finns bara 3 dagar på en vecka, fredag, lördag och söndag, vart tar dom andra dagarna vägen, inte vet då jag ? borta blir dom.

 

Dagarna går i samma dur och moll varje vecka, ett tag sedan det skedde något stormbrytande. Jag gör i princip samma sak varje dag. Ett är avvikande, det är att jag har fotat prylar en stund i dag, så här kommer det ett axplock av den varan. Älskar pressglas och andra genomskinliga glasklenoder, ja även annat plock också.

      

      



Skriver lite slarvigt i en paus under programmet ”Gladiatorerna” , jodå, jag sumpar alltid ”Melodifestivalen” och tittar på det senare på PLAY, för där kan jag spola och behöver inte lyssna på skräp som jag inte gillar, ettan är bra för det är ingen reklam.


 Ha en fortsatt trevlig helg.

Kramen till er mina vänner.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards