~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 25 februari 2012 21:45


Åter en strålande dag men lite kyliga vindar. Tog med mig kameran ut för att spana efter vårtecken, det enda jag såg var snödroppar i drivor i en trädgård, fram med kameran, men den fungerade inte, fick panik, näää inte min kära kamera, dyrt att laga eller köpa ny.

Slokörat lubbade jag hem och var så ledsen. Vad ser jag på skrivbordet, jo batteriet står på laddaren sedan i går, har nog inte haft ett så brett leende förut. Fotade rådjur i em. uppe på berget, men dessa foton kommer i morgon när jag har hunnit beskära dom.


  


Hittade detta katthalsband i en rabatt ute vid vägen, en liten hylsa var det på det med namn och adress så nu har pissemizzen fått tillbaka det, lite rost på ringarna så det har legat ute ett tag, som tur var så var inte katten också där. Det är mycket trafik på denna gatan så dom lever farligt, men otroligt vad dom lär sig trafikvett, tittar åt båda hållen och springer snabbt över, så fantastiskt att se.


Ha en fin kväll och morgondag.

Kram till er alla.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards