~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 19 februari 2012 18:11

Har inte känt mig så piggelin i dag, småfryser trotts sol och varmt väder, är så hängig och trött, nog är min kropp kanske nött. Har haft besök av sonen Jerry och 2 av deras 3 pojkar i dag, det livade upp min tillvaro.

    


Försökte ta några kort på pojkbarnen men se det var näst intill omöjligt, dom är som farmor vill inte vara med på bild, 2 suddiga foton på Kewin, korten på Liam blev bara sudd. Måste vara snabb i obevakade ögonblick så fokusering var det inte tals om, ej heller blixt.

Nu är det så gott som barmark ute, får se om det kommer något mera vitt i vinter.

PS. biffarna jag gjorde i går var goda, och inte heta av chili, men skall testa andra saker i också nästa gång, Inget fel på dessa mera en att jag skulle stekt löken mjuk innan jag la den i biffen.

Får se om jag orkar hålla mig vaken så jag får se 3 av mina program på TVn i kväll.

♥ Kramar till er alla ♥


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards