~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 16 februari 2012 19:34

Somliga dagar passerar utan några händelser att återge på bloggen, i dag är det åter en sådan dag. Vädret orkar jag inte kommentera dag ut och dag in, men kan avslöja att det är vinter fortfarande :)  


  


Hade besök av Stina på Lackarebäckens kennel i dag det var trevligt, fick hälsa på hennes ståtliga Bernertik ”Larizza” och fick gosa en stund. Hon har så fina hundar så besök gärna hennes "kennelsida". Det blev dagens glädjestund.

Dotera och hennes andra hälft har gett sig i väg till Thailand och värmen i dag och blir borta i 14 dagar, en sådan resa gör dom varje år denna årstiden. Hoppas dom får fina dagar och har mycket att berätta när dom kommer hem.

Ett lamt inlägg i dag, men det får räcka.

♥ Kramar till er alla ♥


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards