~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 15 februari 2012 16:35

         

   


En solig och fin dag i dag, trotts det isiga vindar, märker att mina nya ögon är känslig för kylig blåst. I gårkväll och i natt kom det snö, några foton blev det, inte fina, men dock snö. Har skottat även i dag, samt hackat stentrappan fri från is, mera snö väntas i morgon.

 

Har varit till frissan och toppat mitt hår i dag, bara ca. tre cm, det märks inte, men det blev jämt och fint. Var inne på att klippa det kort men det tyckte inte frissan, man kan göra så mycket med långt hår och hon fixade till det så fint. Min vardagsfrisyr är att dra allt hår över till vänster sida och gör en tofs lågt bakom örat, enkelt och jag passar i det sägs det.

 

Känner mig så jädrans trött i dag och orken är lika med noll. Nu skall jag göra middag magen kurrar. Enkelt blir det, stekt fläsk, falukorv samt löksås och givetvis kokta grönsaker.

 

Ha en fin em. och kväll / kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards