~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 14 februari 2012 14:34

Nu glömmer vi turbulensen som var och går vidare i vänskapens tecken, för vänner vill vi ju alla vara, eller hur ? livet är för kort för att odla tråkigheter och missförstånd.


 


Hoppas ni alla får en fin dag med värme och kärlek, det behövs inte göras så stora uppoffringar denna dagen, ring ett efterlängtat samtal, skicka ett mejl, eller visa din uppskattning till dom som du gillar och som står dig nära. En kram eller en klapp på axeln är inte så stort heller, men tro mig det värmer mera en vad du kan ana och kostar inget, vi måste bjuda på oss själva för att få något tillbaka.

Å’du glöm inte ett varmt leende till alla du möter både i dag och alla andra dagar !


Kramar till er alla

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards