~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 13 februari 2012 19:34

Mitt inlägg i går skapade storm i ett vattenglas av några, det var inte så tänkt det var bara mina tankar för stunden den dagen. Men det har diskuterats omkring i flera bloggar, bra att alla får tycka och tänka fritt, men inte trodde jag det skull bli så..


Jag gör som en bloggvän skrev i gårdagens kommentarer, är det bloggare på min lista som inte uppdaterar på flera veckor så tar jag bort dom från mina länkar. Går igenom alla mina vänner varje dag och skriver några rader i kommentarerna. Står en blogg stilla i veckor och inget nytt kommer vad skall jag ha den kvar för på mina länkar ? den bloggen ger mig inget och tror inte det är någon vän direkt heller till mig om den personen aldrig är aktiv med sin blogg, jag vill kunna lära känna den personen. T.o.m min dotter åker ut och in på mina länkar om hon är för slö med att skriva, men blir hon åter aktiv så plockas hon in tillbaka igen.


Dom som skriver i mina kommentarer får automatiskt en kommentar tillbaka på sin blogg, även om det för mig är en okänd person, eller någon jag har plockat väck. Mina bloggvänner som intresserar mig och skriver lite om sin vardag lär jag känna, och dom följer jag troget i deras vardag, dom blir mina vänner, om du skriver ett långt eller kort inlägg så läser jag det alltid.  Får oftast en kommentar lite då och då i retur också då blir jag väldans glad :-), för man vill ju ha lite ömsesidig feedback, det känns som näring för blommorna annars så vissnar dom och dör ut, det skulle även min blogg göra.


Som sagt det är upp till var och en hur långa inlägg man gör, skriver du mycket så läser jag ditt inlägg för det, men vet många som inte orkar läsa det syns i kommentarerna här på min blogg. Något kan ställa en fråga och svaret står skrivet i samma inlägg om personer hade läst till slutet. Därav kanske jag framöver kortar ner mina skriverier (om det går haha.) Nu blev det ett långt inlägg igen, men måste förtydliga mina tankar från i går, får lära mig att tänka tyst fortsättnings vis. Kan bara svara för min blogg och inte andras. Mina tankar var inte för att hoppa på någon, men tydligen så tolkades det så.


Min aktuella länklista är personer som intresserar mig så ni sitter säkert !


Kram och tack för att ni finns ♥

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards