~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 12 februari 2012 14:40

Har märkt att man får flera kommentarer och besök när inläggen inte blir för långa och tidskrävande att läsa, passar ju bra i dessa tider när vi är många som har lite torka som det så populärt kallas, jag skall prova med det (tror jag), men när man väl kommer i gång så är det så svårt att sätta punkt i tid.

Vad tror och hur upplever du det ? Bilder väcker alltid folks intresse och det är roligt att titta på sådant, måste även bli duktigare på att fota då ju, hmmm, vad skall jag då fota av intresse för er.


 
"klickbild"



Har inte råd att köpa LCHF-frallor på ICA för kr: 125:- per kilo, så i dag har jag bakat mitt eget bröd med eget komponerat recept, det räcker till 9 frukostmåltider, inte kattskit det heller.


Japp så får det bli i dag, inte så mycket, men dock något.


 


Kram på er alla.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards