~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 11 februari 2012 11:58

får bli i dag eftersom jag ville ge blommorna och Cina ett eget inlägg, denna varma och go’a person som följt med mig i så många år.

 
Vi var åter till Göteborg på en kontroll jag och maken för våra nya ögon som vi fick i slutet av oktober, allt ser så bra ut. Jag har lite problem vid datorn, sitter med huvudet för nära skärmen, min man har lite problem med att läsa finstilt på blanka papper, men det är bara 4 månader sedan OP, och upp till ett år kan ögonen ändras så vi får en ny tid om ca. 6 mån. igen. Må hända så måste jag ha glasögon vi datorn (det viste jag innan OP) men då räcker det att  jag köper billiga på tappen, kanske 0,5 – 1 i styrka, eller så rätar det till sig av sig själv framöver, tiden får utvisa det.


 
"Klickbild"



Var och handlade på ICA-Maxi här i Lerum som avslutning. Dom bakar allt bröd själva och innan jul så efterlyste jag LCHF limpa, pratade med chefen för bageriet och han ansåg att det skulle bli ett för dyrt bröd, men nu har dom LCHF frallor, små ynkliga på 60 gr. (massa E tillsatser, inte så bra), köpte en för att testa men det blir på tok för dyrt att äta dessa, men god var den. Dom säljs som färskbröd, jag skall föreslå att dom fryser dom så blir det inget stort spill, många bröd och bakverk kan ju köpas frysta, så även dessa frallor.


Min make fixade middagsmaten i går, tortilla med en massa plockgott till, jag satt vid datorn och fick förflytta mig till utfodringsplatsen när det var klart och dukat, helt underbart, det räcker även för middag i dag.  

Kommer små korn i luften i dag och det är bara ringa -6* kan bli snö utav det under dagen.

Önskar er alla en fortsatt fin helg. Kramar många ♥


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards