~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 9 februari 2012 19:31


 


Huvva ,det låter läskigt värre, när det är ett grovt rån, sådana rån som orsakar blåljus, sådant sysslar jag inte med. Mina rån är oskyldiga och obrottsliga, det är härliga go’rån med go’ost på, blir så sugen på sådant när kvällen kommer och jag tittar på TV, en liten bit päron hör till, det är mysfaktor för mig. Nu kräver min kropp detta. Har du någon favorit att stoppa i munnen på kvällen när kroppen suger ?

 

Nu skall jag se på ”½-8 hos mig” och slicka mig om munnen.

Kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards