~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 8 februari 2012 21:20

Nu är jag som jag brukar igen, kände mig pigg när jag vaknade, det tunga som var inom mig i går var som bortblåst, varför det var så har jag ingen aning om. Sovit gott har jag också gjort trotts fullmånen, men det kan jag nog tacka ett glas vin för timman innan sovdax, blir alltid så trött efter ett glas vin, det är det bästa sömnmedlet när månen spökar, som tur är så behöver jag inte ta det så ofta hehe, brukar somna snabbt i vanliga fall inom en ½ timma.

I dag har temperaturen ute dippat över på + 0,5* och nu -1,5* så det går upp och ner, men så är det även med oss. I dag har vi städat ur ett skräprum i källaren, jisses vad man samlar på sig onödigheter, nu är det förpassat till tippen. Min man är mycket för ordning och reda så det är bra att han håller efter mig tar kommandot ”röj” lite då och då...  

Nu tittar jag på 5:an på TV och ”Den okända millionären”, tycker det är ett bra program.

När det är slut skall jag ta ett varmt skumbad sedan sova, nä först besöka några av er och önska er god natt.

Kramen ♥

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards