~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 5 februari 2012 22:35

Här har det varit -19* i natt, men rätt så lindrigt under dagen -6, det går bra, spridda flingor har dalat hela dagen, men det blir inget utav det. Tittade på Gladiatorerna på 4:an i stället för melodifestivalen i gårkväll, är glad för det, melodifestivalen blev via PLAY i dag och då kan jag spola utan att lyssna klart på låtar jag inte gillade och dom var många. Allt var avklarat på en halvtimma slipper reklamen på ettan, himla bra. Kommer att göra så varje lördag tills slutfinalen. Har varit mycket PLAY i dag även av andra missade program. Nu är det ”Så ska det låta” gillar detta program. Som ni förstår så har det varit en ren slödag denna söndag och inget nytt att skriva om.


      



Har pratat med min kära syster som bor i Spanien via Skype i kväll, det är vinter där nu med kyliga nätter, men ingen frost. Fick några foton för en vecka sedan som jag vill visa er, har aldrig sett en så stor kaktus, riktigt magnifik och pampig. Dessa foton får avsluta mitt inlägg i kväll.


 

Kram och god natt

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards