~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av ~ Ruth ~ - 1 februari 2012 20:31


Gubben kom hem från Danmark i dag efter att ha varit utrikes i 11 dagar. Hjortkött hade han med sig även om det inte riktigt är mitt favoritkött, tycker det luktar så konstigt när det är rått, men rätt tillagning så blir det gott, detta kött får vänta ett tag innan jag tillagar något. 


Måste beställa tid hos tandis i Göteborg och få dra ut en tand längst bak i överkäken, den har spökat i flera år. Hade tandlossning för några år sedan och fick gå till Sahlgrenska och Odontologen på många besök, den här tanden var så lös då så dom ville dra den, men jag ville kämpa och den fick sitta några år på nåder, men nu är det dags. Nu kan jag inte bita ihop tändarna, den dumma tanden är den första mitt tandbett möter och den ömmar vid roten, stundtals rätt mycket så nu får det vara nog med tandjox.


  


Var och shoppade lite i dag, gick ut och in i många affärer, blev mest småplock, speciellt för håret, färg, spännen och den här Melissa prylen. Köpte ju ett stort multistyle 5 i 1-sett under senhösten, men gillar inte det så det får liga oanvänt, locktången är den enda som jag har använt någon gång.

Nu skall jag uppdatera en kennelsida, titta på TV kl 21 ”Den hemliga millionären” sedan avsluta med att hälsa på er.

Kram på er alla ♥




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards