~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 27 januari 2012 17:21


     


Cyklade till torget i dag för att handla förnödenheter, samt posta ett paket till Gerty. Var även på jakt efter små fat att ställa mina kubbljus på, så stearinet inte rinner ner på spegeln i botten av fatet, har haft muffinsformar där, inte så snyggt. Slank in på Secondhand affären, hittar direkt 10 sådana små nysilverfat, säkert tänkta som glasunderlägg, perfekta för min ljusbricka, kr: 5.00:- för alla tillsammans, blev så lycklig så gubben fick en kram. Köpte även en radio för både Cd-skivor och kasetter som jag skall ha upp till stugan, betalade för den kr: 40:- kanonbra ljud, gör alltid fynd när jag besöker dessa affärer. Kommer det inte snö under natten så bär det åter till torget för att besöka en annan Secondhand affär där.


Kramar många, långa och varma till er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards