~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 25 januari 2012 22:29

Har inte skett så förbenat mycket att skriva om i dag heller. Har börjat byta layouter på några bloggar, flera vill ha bort snötopparna, vi du ha bort din också ? så meddela här i kommentarerna. Förut om åren så har jag även bytt till påsk, men det orkar jag inte i år och inget passar av förra årets layouter eftersom bloggen har bräddats.

Tack min vän Anita för ett trevligt samtal i dag, så givande och trevligt med flera skratt.

 

Har slappat en timma (nästan) i ett mycket varmt skum bad i dag, så skönt så det får högsta betyg, känner mig som på nyfödd, tänk att så lite gör så mycket för ens välbefinnande.

Efter mitt slöbad så rullade jag mitt hår, det blev lockar som heter duga hehe, kanske så har det raknat en god del efter natten, det blev för mycket bara :)

Det längsta håret är nu hela 35 cm, måste gå och toppa det, klippa kortare framför öronen och fixa luggen, färgning är också ett måste, men det gör jag alltid själv, då kan jag inte klaga om det blir fel. Ett tag funderade jag på permanent, men vettekatten om jag blir nöjd med det, tål att tänka på det länge, länge, därav test lockarna med spolar i dag, men det är ovant också, håret har alltid varit mitt största problem och kommer att så förbli.

Nu skall jag sluta min kväll med att titta på missade program via datorn.

 

Kram och tack för erat tålamod med mina trista inlägg, har inte ett endaste nytt foto att visa upp heller.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards