~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 23 januari 2012 23:16


 

Tulpaner är vackra, nu mera finns dom i så många fina färger, älskar rosa.

  

Har inga stora händelser att berätta om i dag. Min andra hälft har åkt på den årliga resan till Danmark nu på morgonen och blir borta i 10 dagar, så nu rår vi (jag och hundarna) oss själva.

Kommer att bli en kylig natt, nu - 9 grader, har precis varit och stängt sovrumsfönstret, tror det blir för bitigt i näsan till natten annars, det är få nätter på året som det är stängt. Snön ligger kvar, men inte lika mycket nu som när det kom ner, men det är vitt ute. Har tittat på TV i kväll ”Sofias Änglar” och ”Det okända” 2 av många favoritprogram. Känns så skönt att jag äntligen har fått tillbaka min TV och kan titta på det jag vill.

  

Kramar till er alla söta och go’a vänner.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards