~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 21 januari 2012 22:11

Stolt visa även vinterbilder från Lerum, vi tog med oss snöovädret från Värmland. Det trista i fågelsången är att här är det nog borta i morgon. Har nog kommit en 15 cm, på em. gick det över i regnblandat, nu +2* (typiskt Västkusten) ja säg den glädje som varar någon längre stund.


        



Här kommer det bildbevis, bild 1 togs efter en timmas snöande, inte så mycket ännu, men sedan försvann grässtråna. Barnen i huset bakom oss har gjort 2 stora snögubbar, fåtöljer och annat roligt av snö, dom har varit ute i timmar, in och vilat och sedan fortsatt med sitt skapande, hoppas innerligt att snön får ligga ett tag, om inget annat så för barnen som njuter.


 Kan berätta att mitt luriga foto i går var grannens utebelysning, alla har sådana slingor kvar ute, mysigt tycker jag, det lyser upp så fint när det fortfarande är tidligt mörkt ute.


 Har nu tittat på ”Gladiatorerna” fy vilka hårda tag dom manliga bjässarna har mot killarna, men dom är tuffa på ett schyst sätt utan backa av rädsla. Där skulle jag aldrig ge mig in i någon kamp, skulle inte få ett endaste poäng hehe.


 Nu skall jag ut i snön med hundarna så dom får göra sitt nattakissande.

Kram mina trogna vänner och ni som ger en kommentar, ni gör mig så glader    

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards