~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 17 januari 2012 19:36

Vet inte vad ni har för er, det är så lugnt på bloggen, så jag har hoppat en dag och blivit en varannandags bloggare, men något stort har inte skett så ni har inte missat något av vikt och intresse. I morgon är det den stora pack och städdagen, på torsdag bär det av hemåt, men snart kommer påsken. Tänk om man bara kunde lämna allt, sätta på sig kläder och hoppa in i bilen, men så enkelt är det tyvärr inte. Avskyr att fixa och dona för en hem och sedan hit resa, men det goda väger mera en det dårliga., skulle vilja stannat här tills efter påsk, men så är det när man har 2 hus.


 

Jag har inga nytagna foton, men visar denna vackert utsmyckade byggnad som jag fick tillskickat från min syster i Spanien.

 

Kram på er som har orkat läsa.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards