~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 15 januari 2012 20:51

"Klickbilder"

 

Min förbrukade skärm.


Felet med min fladdrande bildskärm berodde inte på datorn utan skärmen. Synd om min stora fina skärm, men det blir nog så den går till dom sälla jaktmarkerna. Det känns så konstigt med en liten skärm, tror det är en 17 tummare, min andra är på 21 tum, men det fungerar perfekt. Skall få låna min sons dataskärm som bara står där när jag kommer hem, vet inte hur stor den är, alla i familjen har Laptopp'ar.

 

Gullan kom hem i går, men pigg är hon inte, det har tagit hårt på henne och hon är svag och på långa väger inte frisk, hoppas hon kommer tillbaka till 100 %, jag har varit sååå orolig för henne och är så fortfarande, min underbara vän.

 

Min rinnsnuva var en endagsplåga, typiskt med sådana dagar fast det kommer inte så ofta som tur är.


       


I morse var det en fruktansvärd dimma, såg nästan inte skogen, ej heller Gullans hus. Det har varit en gråmulen dag med -2* lite snö kom det i natt. I dag har vi roat oss framför TV med skidor både på längden och tvären.

 

Ett par rader tillägnat Britt Marie, det går inte att kommentera på dig blogg, vill göra dig uppmärksam på detta, trist om du inte får några kommentarer orsakad av fel på bloggen.

 

Ha det riktigt gott mina vänner !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards