~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 14 januari 2012 21:47

Blir mina inlägg här på bloggen ventilerat i en annans blogg, fick ett mail från en god vän som uppmärksammade mig detta. Egentligen skall jag inte bry mig, men blir bara så förbannad på ren Svenska.

Var och en skriver och tar ansvar för sina egna inlägg, jag vet vad jag skriver och visar upp för bilder och ingen tar skada. Min blogg är min dagbok (synd jag inte kan blockera dig från att läsa).

Att göra en skildring om ett äldre pars liv med några korta rader är intressant att få visa upp för er, en dokumentär i Tv når ut till hela folket och mitt lilla inlägg når ett fåtal, min blogg läses av en liten skara varje dag.

Jag skriver att vi åker från vårat hem i Lerum och hit upp till stugan är också min ensak, Har både larm och kamera övervakning som tar hand om vårat hem när vi är bortresta. Du bara irriterar och uppviglar och jag vill inte gå i dispyt med dig längre, du är en uppviglerska så sluta besök min blogg.

Lämna mig och min blogg !



Till er mina kära läsare, datorn är som den är, hoppas den inte smäller i bitar innan jag får fixat en annan. Har inte fått testat en annan skärm i dag, så jag är sparsamt på datorn. Besöker några av er i kväll, jag glömmer inte bort er.

Kram på er.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards