~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 9 januari 2012 20:00

Om ålderdom och rynkor. När jag var yngre så behövde jag aldrig gå upp på natten för att kissa, lägger jag mig oftast efter kl. 24, avslutar med ett toabesök, vid ½-4 så är det dags igen, somnar om bums, vid 7 är nästa vända upp och tömma tanken, går slutligen upp vid ½-9 dags igen. Kroppen blir helt tömd på vätska, så mycket dricker jag inte på en dag och aldrig efter kl. 20. Är det konstigt att huden förvandlas till ett russin ? nix inte alls, kroppen frigör sig från all vätska under sovtimmarna, så ligger det till mina vänner, tanka rejält under dagen, kanske stannar mera kvar i kroppen (om du vill undvika ett russin-nylle förståss.) Detta är bara min teori så klart och inte vetenskapligt bevisat.


  



Maria var den som först gissade rätt på min fråga i förra inlägget och får en liten gåva om hon vill ha.



  



Har även gjort en liten gåva för er alla mina nätvänner som en tack för att ni har varit mina vänner under År: 2011. Bara att högerklicka och spara till ditt skrivbord.


  

Har fått denna Awarden av Maria tusen tack min vän, skall vårda den ömt.



 


Här har det snöat stort sett hela dagen i natt var det 23,6 grader, nu 14 så snön får ligga kvar här.


Gullan är fortfarande sjuk det är nog vinterkräksjukan, inget får stanna i magen känner sig svagare i dag, inte så konstigt när magen inte får behålla något, måste det snart gå över så hon får tillbaka sina krafter och blir frisk.


Kram mina vänner.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards