~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 5 januari 2012 22:34

En härlig dag även i dag, rätt kylig -13-15 * gnistrande snö och vindstilla. Var upp på toan i natt vid 4 tiden, synd jag inte fotade, månen lyste så skarpt och trädens skuggor avtecknade sig så förtrollande mot den vita snön. Jag blir så lyrisk här uppe så jag tror jag skulle kunna skriva en hel roman hehe.


"Klickbilder"      "Klickbilder" 



Visar några av dagens bilder. Det 1:a huset är Gullans, det andra är Gullans grannes hus. Han har inte bott där sedan tidligt i sommar, hon saknar han så mycket, han tittar till huset och tar bort snön, men han är hos sin gamla mamma som sällskap nu mera.


      



Nöjer mig med foton i dag också, har inte så mycket att skriva om som är av intresse för er.


Uppkopplingen mot nätet fungerar bättre i dag, alla Mbit/s som vi hade tecknat för den mobila uppkopplingen var förbrukat, så vi fick köpa till extra, går ju inte att vara nere på noll och inget.


 Kram till er alla mina trogna besökare och extra varma kramar till er som tar er tid att lämna en kommentar, det värmer mitt hjärta.



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards