~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Det närmar sig Nyår.

Av ~ Ruth ~ - 29 december 2011 19:59


 


Har gjort en nyårsgåva för er som vill ha den, bara klicka upp den stort och ”Spara som”.

Jag har inte tänkt att ge något nyårslöfte varken det eller detta, det blir aldrig som tänkt, har för dålig karaktär.

Brukar du ge nyårslöften, klarar du att hålla det ? Nu är det ringa med snö här, har varit + grader även i dag, stugans omgivning är inte sig lik, inte alls så myspys som det brukar vara.


      

Jag förra påsken, ser det inte härligt ut ?



Snöskotern har inte fått komma ut ur garderoben ännu, tror inte det blir så denna julen, nu får vi hoppas att det blir bättre under påsken. Det är så mycket vi saknar här uppe denna julen.


Har tvättat lite i dag, annars så har det inte blivit så mycket gjort, slappa kan vi utan snö, alltid något.


Tackar ödmjukast för att ni har varit så duktiga på att kommentera, en stor kram till er alla !


 
 
Gunilla

Gunilla

29 december 2011 21:56

TACK, jag har sparat din nyårsgåva, så jag lägger in den på min blogg, ngn kväll, kanske i kväll innan jag stänger av datorn. Har fler nyårsgåvor som jag ska lägga in där.
Kul med lite sådana oxå.

Kram/

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

29 december 2011 22:04

:) Tror vi skrev i varandras bloggar ungefär samtidigt. Var nyss in på min blogg och såg att du hade sagt att du hade en nyårshälsning här på din blogg, då hade jag redan lånat den:)

Kram igen

http://gunillaskatter.blogg.se

 
lillis

lillis

30 december 2011 06:46

Tack tar gärna emot din nyårsgåva. Jag ger aldrig nyårslöften för jag kan inte hålla dom.
Så härligt det såg ut när du var och åkte på skotern, hoppas att du får uppleva detta i vinter
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

30 december 2011 07:23

Nääää några Nyårslöften det ger jag inte.
Tror aldrig jag gjort det så jag struntar i det i år oxå.
Så synd med snön då du som tycker om det.
Men det är ju upp o ned vända världen just nu tycket jag.
Ha en bra o fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

30 december 2011 09:47

Jag tar tacksamt emot din gåva. Har "klickat" över den nu. Jättefin.
Några nyårslöften ger jag inte heller. Det blir bara "pannkaka" av dom.
Ha en fin dag. Här skiner solen och det är -1 grad.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

30 december 2011 10:43

tack för nyårsgåvan :)
nej, den här vintern har varit lite konstig, ingen snö alls
ha det gott vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Margit

Margit

30 december 2011 11:28

Så FIN nyårsbild/kort du skapat!!! Vad du kan!!!
Så ni har OCKSÅ lite snö...däruppe....
Jag brukar inte hlller GE NYÅRSLÖFTEN..bättre att ine GE..det man ev INTE kan hålla.Önskar dej/er en fin helg, nyårsafton!!!
Kram!!

http://margitholm.blogg.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

30 december 2011 11:37

Hej vännen i dag är första dagen på länge som jag kan sitta vid datorn, yrseln tar överhand illamående . f-n vad tråkigt allt är
Benet värker hela nätterna de gånger jag skall upp blir det kryckorna. Har försökt trappa ner på värktabletter,
på en skala mellan 1 - 10 värker det en 12 så det är inte kul.
Nu börjar jag må lilla yrseln tilltar vill bara tacka krama dig för alla påhälsningar trots att jag ej kunnat svara.
Du skall se att nästa år mår jag bättre.
Skall försöka klicka över det du sänt mig om jag hittar det tack på förhand kramar Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

30 december 2011 11:42

Gott nytt år på er!
Vilket fint kort.
Många kramar.

http://bloggen.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

30 december 2011 11:48

Ja nu är detta året snart slut, och ett nytt står för dörren, jag hoppas att vi alla får ett fint nytt år, vi är ensamma på nyår skall äta lite gott, så nu får du och Arne ha ett GOTT NYTT ÅR

http://bloggplasten.se

 
Ingen bild

Lena

30 december 2011 11:55

kan du skicka de fina kortet till mig.Jag kan inte spara det.

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

30 december 2011 12:29

Tack för den fina Nyårsgåvan. Nytt År snart och nya möjligheter! Spännande att se vad det nya året för med sej.

Önskar dej och Arne ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

30 december 2011 15:14

Vilket vackert nyårskort du har gjort! Några nyårslöften ger jag inte numera. Jag har lyckats hålla något av dem i alla fall,
Riktigt mysiga påskbilder du visar, framför allt gillar jag solljuset på dem;) Jag såg i NWT att dagen har redan blivit 5 minuter längre sedan vintersolståndet, så vi går definitivt mot ljusare tider. Härligt!
Ha det gott!
varm kram,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

30 december 2011 16:16

Härliga bilder på en "tuff brud" körandes snöskoter det hade jag gärna prövat på :) Trist väder över hela Sverige verkar det vara :)
Önskar dig och Arne ett GOTT NYTT ÅR

http://yvonne.bloggagratis.se

 
margus

margus

30 december 2011 17:38

Ser ut att bli snö tämligen allmänt på Nyårsdagen, så ni ska inte misströsta. Nu biter det till med markfrost här...
Nu lämnar vi snart detta trista år (ur många vinklar) och önskar er Gott Nytt 2012!

http://margus.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 december 2011 19:19

Sv: förstår att det är skönt för både hundarna och er att komma bort ifrån raketeländet men vi har ingenstans att ta vägen
GOTT NYTT ÅR till dig också vännen
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards