~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Svär tyst och rynkar pannan.

Av ~ Ruth ~ - 24 oktober 2011 22:07

Jag fick en smärre chock när jag tittade på min blogg i fm. Header’n (Toppen) på bloggen har ökat brädden från 790 px bredd till 950 px, fattar ni eller ? så många blogglayouter jag har liggande på lager som måste göras om, och alla era bloggar som jag sköter om med layouter.


Ökar jag storlekarna så blir inte kvaliteten den bästa och den blir så hög, men vad göra ? Kan inte bara hiva iväg allt jag har i mina mappar, sååååå många, många timmar det ligger bakom av jobb. Har funderat på detta hela dagen och kan inte företa mig något vettigt (jo, jag har dammsugit och rensat blommor samt fixat mat). Har varit till veterinären och tagit styngen under Saidies mage efter operationen.


Är redan klar med alla vinterlayouter samt för julen. Dom närmaste dagarna blir det till att fixa era bloggar, vad har jag tagit på mig, jag bara undrar ?? ”som man bäddar får man ligga”.


I kväll har det varit TV för hela slanten. Era bloggar, ja, får se om jag hinner kika in till er innan ögonen faller ihop. Jag återkommer i morgon, skall även försöka att fixa till era bloggar under morgondagen, ha tålamod och mitt jobb blir som det blir, kan inte göra underverk, men jag gör alltid så gott jag kan.


Kram på er alla !

 
 
Maria

Maria

24 oktober 2011 22:36

Det var inte roligt med allt ogjort arbete men du fixar säkert till det. Kan förstå att hundarna var ivriga när de kände lukten av all go mat. Ha en bra dag/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

24 oktober 2011 22:55

Jo jag såg detta med toppen i bloggen i går kväll, funderade om det var jag som hade klantat till det på något sätt men jag har inte loggat in där på hela veckan. Tråkigt när de bara ändrar som de själva vill.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

25 oktober 2011 06:41

Jag trodde att jag hade klantat till det där med toppen, men såg jag att det var fler som hade samma problem.Förstår inte varför dom håller på och ändrar
Vad ska man göra nu?
Ha det bäst min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Marias Höran - Njut av Livet ♥

Marias Höran - Njut av Livet ♥

25 oktober 2011 07:13

Fy vad eländigt när sådant här händer. Men tror du löser det :) Lycka till vännen. Kram Maria

http://mariashrna.blogspot.com

 
Cina

Cina

25 oktober 2011 08:20

ja du man blir lite förbannad man har massor med toppar o nu passar ingen.
Och jag har inte fått mitt psp program så kan inget göra heller.
Är ju verkligen tråkigt för man ser ju inte bakgrundsbilden när de har breddat så mycket. Vad är vitsen med detta tro. DEt var ju bra som det var.
Näääää detta ogillar jag.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

25 oktober 2011 08:41

Ja jag tänkte på dig så fort meddelandet kom att formatet skulle ändras.Nu blir det ju en massa extrajobb för dig och något jag är rädd för är att du tröttnar på att hjälpa oss med din fina headers. Det vore tråkigt.
Ja allting ska bara ändras och många gånger till det sämre. Det var väl bra som det var.
Jaa stackars dig nu Ruth,som får så mycket huvudbry.
Det enda jag kan göra är att skicka dig en STOR BAMSEKRAM som tröst!

http://bloggplatsen

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

25 oktober 2011 09:10

Lilla vännen ta det lugnt jäkta inte. Det var inte roligt att dina layouter som du jobbar på måste göras om. Sjunger " tio tusen röda rosor vill jag skänka dig" MIn kära blogg vän kram kram kram

Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

25 oktober 2011 10:26

vad jobbigt, varför har det blivit så då? hoppas att det inte blir för mycket extra jobb för dig på grund av det
Sv: nej, jag plockar alltid ner puzzlet i lådan för då kan jag ju lägga puzzlet igen någon gång
idag har jag ett inlägg om vad klappgröt är :)
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

25 oktober 2011 12:40

Stackars dej, vilket arbete du får lägga ner nu,men jag ersätter dej givetvis på något sätt.Det är så skönt att ha någon som hjälper en så att bloggen blir fin.

Jag skriver i min blogg senare i eftermiddag,jag ska till träffpunkten om en stund.

Kram på dej!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

25 oktober 2011 16:14

Såg detta, tur man inte har lika många bloggar som du å fixa till :) Tar ju en stund om man säger så fast visserligen kan man ju bara lägga till lite på varje sida om headern på vissa....det nya ser i alla fall trevligt ut på bred skärm och fotona gör sig bättre också :)Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

25 oktober 2011 16:38

Fy vad trist, när en massa arbete har gjorts "i onödan". Tydligen är det vissa som har efterfrågat det här bredare formatet, men man undrar ju varför. Jag tycker det var bra som det var.
Tröst- och uppmuntranskram!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

25 oktober 2011 18:17

Förstår att det ställt till det för er..som har den bloggen.och headern..Inte kul!!! Mycke textraarbete...kanske amssor med timmar...dagar!!
Kram!!! Ta det lugnt!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Gun

Gun

25 oktober 2011 21:03

Trodde att det var fel på min dator.... Men vad gör man nu?? Stackars dig som får göra om fleras bloggar! Men jag tror du gillar att göra layouter. Har du bytt lösenord? Stod något om att bloggplatsen blivit hackad eller vad det nu hette....
Såg att någon inte hade psp, finns att ladda ner i äldre version från nätet.
Nu är det mörkt på morgonen när jag åker till jobbet och även mörkt på kvällen vissa dagar. Tråkigt! Den 20/10-10 fick vi snö här för första gången det året. Fasar för snön i år och det är jag inte ensam om här. Vi har förra årets snömassor i färskt minne!!
God natt o kram
gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards