~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 september 2011

Av ~ Ruth ~ - 12 september 2011 17:12


Tänker inte skriva om vädret i dag, sången får tala i ställe för min predikan.

Nu har min särbo kommit hem från Värmland. Han är nu och hämtar sig en Pizza, det är givet varje gång han kommer hem. När han åker upp till Värmland så stannar han på ”Toria” i Torsby och köper en grillat kyckling, så har traditionen varit i många år. Har haft en god vän ”Stina” här ett par timmar i fm. det var trevligt, inte så ofta hon knackar på, det blir i samband med besök hos veterinären här och i dag var det ett sådant.

Det har börjat blåsa bra nu och det re……, nääää nu glömde jag bort mig, lovade ju att vara tyst om det, så skämmigt att jag inte håller mina ord, ja du vet åldern och senilitet.

Cina fyller år i dag, så gå gärna in och gratta henne, då blir hon nog glad. Säkert så bjuder hon på gott nybakat kaffebröd och kanske finns det tårta kvar också.


Ha en fin kväll mina gullevänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards