~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 september 2011

Av ~ Ruth ~ - 10 september 2011 21:54


  
Ett fönster i vardagsrum "Klickbild"


Duggregn även i dag. Jag har städat och pysslat. Haft långa och många pratstunder i telefonen, någon timma har det blivit. Blir det ok väder i morgon så blir det fönsterputs i köket och datarummet, fy vad jag har grisat ner dom med att döda bananflugor, ser svart när jag ser dom. Nu är det bara små babyflugor kvar som är knappt synbara  för blotta ögat. Fasan så smidigt det gick att utrota dom med min dränkningsmetod, flera 100 är borta nu.


Natten blev få timmar, hade en så jädrans mardröm så jag vågade inte somna om, gick ner till datarummet och skapade lite grafik, och sedan hade jag svårt att somna om, då var jag piggelin. Satte klockan på väckning och var ½-död när den ringde, men jag slapp pinas mera med drömmen. Efter ett par muggar kaffe så gick det hyfsat. Nu har jag tittat på ”Fångarna på Fortet”, fasen så roligt det hade varit att få tävla med där, men jag är ingen kändis tyvärr, tror jag hade grejat det bara jag slapp spindlar och skorpioner.


Nu blir det inget mera i dag / kram på er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards