~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av ~ Ruth ~ - 31 augusti 2011 21:51

  

Får ta det lite lugnt från datorn tror jag.


Denna dagen har inte varit så rolig, har klippt blött gräs på båda gräsmattorna, det var tungt och krävande, i dag skulle jag behövt min man hemma, men han stack i väg vid 8 snåret i morse.

Har värk från vänster sida på nacken och ut i skuldran. Hade känning i natt, men satt för länge vid datorn och jobbade, och nu gräset.

Jag har beslutat att måla träpanelen i kökstaket innan en vecka har gått, men det är drygt att gå med huvudet bakåt och sträcka armarna mot taket, så skall nog vila ett par dagar, har en dörr som skall målas på båda sidor och det skall jag nog orka med.

Har dom 2 senaste programmen av ”True Talent” som krockar med Robinson, så dom skall jag se nu.

Ha en god nattsömn så höres vi i morgon / kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards