~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av ~ Ruth ~ - 29 augusti 2011 19:26

"KLICKBILDER"

 

  


     


Hade ett avsnitt kvar på 3:ans  nya program ”True talent” så jag betade av det innan sovdags i går, klockan blev ½-2 innan jag släkte lampan. Fick ju en kompis under tiden, fasen vilken otrevlig en. Satt bakåtlutad i stolen och tittade ner, längst ner på t-shirten kröp denna otäcka varelse, rullade ihop kanten längst ner och ut fort som fasen över altanräcket ock skakade, kunde inte se den varken på ut eller insidan. Satte mig nöjd tillbaka och fortsatte titta på programmet, då var den där igen, rullade åter tröjan och rusade in i köket för att skaka av mig den i slasken men då började den krypa uppåt mot hakan, greppade diskborsten och fick mer den i slasken. Fy vad dom är stora dessa hemskingar. Är inte rädd för vanliga spindlar, men dessa som kommer ner i källaren på hösten är inte att leka med. Det är den andra på mindre en,  en vecka, då på toan och den var inte så lika stor.

Har gemfört med ett tandborsthuvud och en normalstor sockerbit, tycker du den är söt ?.


I dag har jag inte målat, är så stelt i mina fingertoppar efter att jag slipade hallmöbeln med sandpapper. Skrubbar säkert 3 gånger för länge, men är så rädd att inte färgen fäster riktigt, är ju så noggrann med allt jag tar mig för, andra skulle göra det på bråktiden av min tid.  Annars så har här regnat hela dagen med hårda skurar.


Nu skall jag se” ½-8 hos mig” det startar på fyran i gen nu, sedan ”Robinson”, så ha det gott mina vänner.

Kramar i drivor !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards