~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av ~ Ruth ~ - 24 augusti 2011 22:12

Har så jäkla ont i mina knäskålar, när jag har målat ½-panelen i hallen så har jag stått på knä mot klinkergolvet i 2 dagar, knäskålarna är knallröda och kokheta, gör så nedrans ont.
Har inte kunnat målat klart hallen ännu, toadörren är kvar. Har varit så vidrigt kyligt och regnigt ute, så inget inget korsdrag hjälper till med torkningen, då torkar det inte så snabbt som dom föregående dagarna när det var varmt och det var korsdrag genom huset. Vovven Nowah, lyckades få färg på örat och ena sidan av kroppen när hon gick ut genom den smala hallen för att komma till gräsmattan. Fick tvätta av henne och måla extra på väggen. Som tur är så är färgen vattenbaserad.


  "Klick"


Nu tappar TRY-trädet dessa giftiga bären igen, som gammeltiken åt av för 2 år sedan och blev å sjuk, har fått inhägna med galler så hon inte tar bären igen som trillar ner på marken. Trädet står på grannens tomt kloss an staketet, han har rensat bort Jasminen och ett annat fint träd som stod intill, men detta har han sparat och det hänger nästan bara över på våran tomt, varför tro ?


Har inget mera att skriva om så nu får ni nöja er med detta lilla.
En stor kram till er mina vänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards