~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av ~ Ruth ~ - 23 augusti 2011 23:09

joho'då solen har lyst över Lerum hela dagen, skönt när jag kan göra korsdrag så färgen torkar snabbt, ett måste när hundarna måste passera hallen varje gång dom skall ut.


Har hållit på med färg och pensel hela dagen. Har målat ½-panelen i hallen, 1:a strykningen, den andra kommer i morgon. Håller på i 3 rum samtidligt så det tar sin tid. I morgon skall jag även måla 2 dörrar i hallen, sedan är det klart för tapetsering där, VOLA då blir det klart där inne. Fick främmat i em. då fick jag en paus. Gubben fixade middagen även i dag, vilket var en befrielse STOR, tur han inte har tummen mitt i näven.


Kvällen kom och det blev ”Fångarna på fortet”, gillar det programmet, (kommer i morgon också på 4:an), och snart börjar ”Robinson” me, mycket att följa framöver.

I morgon skall det bli regn, tur att gubben fick klippt gräs i dag. I morgon skall han montera på en dragkrok på en bil, så vi har jobb båda, ingen ro och ingen vila.


Är glad att jag har er mina vänner, ni betyder mera för mig en vad ni kan ana och förstå, en stor röd ros till var och en !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards