~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av ~ Ruth ~ - 20 augusti 2011 20:45

"Klickbild"

 


Vad ni har gissat rätt, jag har grundmålat och målat hela dagen, men har man flera rum med lister, kanter och kröker som skall målas, så tar det tid, jag vill göra ett rekordelit och bra jobb (gillar inte slarv).

Har inte varit hungrig i dag, det blir jag aldrig när jag är mitt uppe i jobb (vad det en må vara) hinner lixom inte känna efter. Stoppade i mig lite ost och käx stax innan åtta (ingen riktig mat, men vem dör av det ?) jag tittade på ” Gäster med gester” och fortsätter nu med ”Sommarkrysset”, skönt att få vila lite. Det blir inte mera en så här denna lördag, men ni har ju fått veta vad jag har pysslat med.


Sol och blåst i dag, en fin sensommardag, hoppas dom följs av flera.

Kram och mys denna helgen !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards