~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av ~ Ruth ~ - 18 augusti 2011 23:45

  

"Blomman är en Astilbe"

Har faktiskt inget att skriva om i dag, varför jag sitter här och plitar nu förstår jag inte ¿ ¿ Vanliga sysslor i dag, varken mer eller mindre. Ringde upp en bloggvän som jag bara har haft mejlkontakt med tidligare, det blev ett väldigt trevligt och glatt samtal, vännen var Anita L. hon blev nog lite överraskat, men glad. Tycker det är så kul att man som bloggvänner även kan prata med varandra på riktigt, blir liksom mera personligt då, så detta blev första samtalet och absolut inte det sista.


Skall jag ha en möjlighet att hälsa på någon av er innan sovdags så får jag sluta nu. Mina morgonrutiner har förändrats efter att min gubbs kom hem, när jag vaknar och kommer ner på morgonen är datorn ockuperad av spel, så nu får jag ta min kaffemugg och sätta mig på altanen, inte läsa Aftonbladet och hälsa på era bloggar som jag brukar för att skriva någon kommentar, å’jag som är så inrutad på datorn min första timma på morgonen.


Ta hand om Varandra där ute i Världen och Kram till Er alla!
God Natt Jord och alla mina trogna och kära besökare !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards