~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av ~ Ruth ~ - 6 augusti 2011 17:30

"Klicka för att förstora"

     


       


Hittade några fynd, en stor 8-kanrtig virkad duk för mitt matsalsbord, det är ju så stort och inläggsskivan i mitten är inte riktigt det samma som bordet förövrigt, men vill ha skivan där för att få plats med 3 stolar på varje sida, så nu är jag så nöjd och den döljer mittenpartiet, kr. 45.- var det lilla priset för detta stora handarbetet.


Söta långgardiner med fina blommor, riktig romantiskt för kr. 40:-

En korgväska för min stickning kr. 20:-

En ny oljelampa för kr. 20:-

En rätt stor broderad tavla för kr. 20:-


Nu blir det suck !


En stor och vacker tavelram, där dom hade tagit ur själva tavlan för det var en liten reva i tavelduken, men dom hade den kvar (kan ju vara en känd konstnär). Själva ramen var 15 cm bred och rikt utsmyckat, hela ramen var 140 x 1 meter, priset var kr. 75:- men jag kunde inte köpa den, hade ju bara min cykel, tänk så fint att sätta i ett spegelglas i den, så tjusigt.


Så mycket för en ringa summa av kr. 145:- det kallar jag att fynda stort.


Nu tittar solen fram mellan molnen efter en regnig natt och ½:a dagen, en behaglig dag som ger mig njutning.


Ha en fortsatt fin em. och kväll. En stor kram till alla som så flitigt kommenterar !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards