~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av ~ Ruth ~ - 16 juli 2011 23:27

"Klicka och förstora"

     



Har fått dille på att handla tavlor, dessa är det senaste som nu pryder min vägg, dom är på duk. Gillar gamla tavlor där man kan se vad motivet föreställer, skulle aldrig köpa modern konst, jag är nog lite gammalmodig på det området.

 

Min dator beter sig knepigt fortfarande, men nätet kopplar inte bort mig nu, så det är ju bra, men sidor jag besöker låser sig stup i kvarten och det är väldigt irriterande.


Fick en stor uppdatering när jag skulle stänga ner inför natten i förgår, säkert beror det på den (tror jag). Får se om det rättar till sig annars så får jag göra en systemåterställning.

 

Blir inte mera från mig i dag så jag önskar er en riktig GOD NATT !

Av ~ Ruth ~ - 16 juli 2011 08:15


I går em & kväll gick det inte att komma ut på nätet, det kopplades ut hela tiden. Tycks vara strul nu också, vet inte om det beror på datorn, stundtals är jag uppkopplat mot nätet, för att nästa stund ”sidan kan inte visas” . Blir bara ett kort meddelande nu innan det säger stopp igen, försöker senare.

Försöker mig på att besöka er i stället.

Kram på er alla

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards