~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av ~ Ruth ~ - 13 juli 2011 18:24

"Som vanligt klickbilder"

     


En sval dag trotts sol i em. i natt var det bara 9 grader, vilket är ovanligt, det har ju varit mellan 15-20 så i natt var det ingen AC som svalkade i sovrummet.


När jag kom ner i köket i morse möttes jag av en konstig doft, något surt och kvalmigt. Det var disktrasan som var full av grädde sedan kvällen i går, när jag vecklade isär den så kryllade det av larver (skojade bara). Slängde bara ner trasan i diskhon på kvällen för att tvätta ur den sedan, det där sedan blev inte av så den förpassades omedelbart till soptunnan ute, hur kan den goda grädden ge sådana dofter ?


  
För ett par år sedan så var det massor av fladdermöss på kvällen som seglade omkring huvudet, grannens vindsfönster var bortplockat, tror dom bodde där. Nu är fönstret på plats trotts det så börjar dom ofreda när man går ut på sena kvällen, dom nästan stryker huvudet, så otrevligt, tänk om dom landar huvvaligen vilken rysare.


Snart börjar en annan rysare, semifinalen mellan Sverige och Japan i fotbolls -VM. Det skall jag inte missa, håller tummar och tår för våra duktiga tjejer.


Ha en mysig och fin kväll.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards