~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av ~ Ruth ~ - 3 juli 2011 19:31


 

Mulet fram tills vid 12 tiden, då sken solen i ca. 3 timmar, sedan mulet igen, det fläktar väldigt skönt. Fick klippt hundarnas gräsmatta på fm. var kanske inte så överhängande men man vet aldrig när regnet kommer för att stanna några dagar, då skulle det blivit kris. Det är kvavt i luften och 25 grader, har suttit ute på altanen och läst en veckotidning, och käkat jordgubbar med vispgrädde, nu sitter jag här med en mugg kaffe. Skall ta en dusch och fräscha upp mig lite innan middagsmaten som blir sen i kväll.


"Klickbilder"

               


Tog med mig kameran ut och fotade hundarna, nybadade och friserade, fotade även blommor och fötter, men det kommer en annan dag :)


Ha en fortsatt fin kväll!


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards