~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av ~ Ruth ~ - 20 juni 2011 22:57


 

     


Har köpt mig gubbar i dag när inte min egna behagar vara hemma, men dessa är både sötare och godare :)  priset i dag var kr: 15.- på torget hos Ali, köpte där även en Orchidé, har inte denna färgen, måste ner och köpa en fläckig också, bara älskar dessa skönheter. Den vita som började blomma i november har fortfarande kvar många blommor, har nu blommat i 7 månader med samma blommor, helt otroligt. 4 fågellimpor fick jag också med hem till fåglarna som jag har tärnat klart för att ätas. Kajungarna har börjat så smått att visa sig, en så länge bara 2, men snart blir det en invasion av kajor som vill ha mat.


 

     


Stina på ”Lackarebäckens kennel” var här på en snabbvisit, hon var och besiktigade sina söta 8 veckors valpar hos veterinären, 4 underbara lurvissar. Med var även dottern Mia med sin lilla gulliga och söta son på 6 månader, har inte sett han sedan han var nyfödd, en liten människovalp.  Regnat har det gjort även i dag, grått och tjockt med moln även nu, så det kommer nog mera i natt, ingen värme alls i dag.


Hoppas nu på bättre dagar resten av veckan.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards