~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av ~ Ruth ~ - 19 juni 2011 18:53

Regnet det bara öser ner och jag är så trött på både skor och strumpor, ja så sjungs det i sången och dessa rader stämmer in på varje dag nu mera.


Nu glömmer jag aldrig vad min buske ute heter som doftar så gudagott. Oftast så kan ni ge mig svaret när jag ber om hjälp och denna gången blev svaret: ”JASMIN”, tusen tack mina underbara och kloka vänner.


Den fantasibloggen som jag skrev om i fredags handlar inte om någon utav era bloggar som jag har på min lista, eller finns bland mina bekanta. Har flera bloggar som jag ofta besöker men dom länkar jag inte till, hoppas ingen trodde att jag menade någon av er.


Jag fick frågan varför jag anv. Såpa och Salmiak när jag storstädar, min mamma anv. båda delarna, dels så är salmiak väldigt fett och smutts lösande så det blir väldigt rent, av sistnämnda ca. en ½ msk i vattnet. När jag putsar fönster duttar jag i lite i vattenhinken och det blir så rent, kör bara med detta och en skrapa, får peta med ett finger för att se om glasrutan sitter kvar :-)


En dötrist och lugn dag och skit på TV är det också. Hoppas ni har haft det roligare, jag hivar denna dagen i min soptunna.


En stor kram till er alla mina vänner

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards