~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av ~ Ruth ~ - 16 juni 2011 22:49


Fy, jag hatar när veckorna går så snabbt, 6 månader kvar till Jul :-) fatta eller ?  Har inte skett så mycket i dag, men har nu klippt den andra gräsmattan (hundarnas) så nu behöver jag inte dra i snöret på en vecka, så befriande skönt. Vi köpte en ny gräsklippare i slutet på maj som är självgående och kunde startas med en nyckel, men si’den funktionen har slutat fungera så nu får jag dra i snöret igen, men den startar på första knycken så det går bra för mina armar. Cyklade till ICA Halsås och handlade inför helgen, hade rabatt kuponger för 275 kr. så jag köpte både Ox och gris filéer även laxbitar och goda tillbehör, lite lyx får jag unna mig när jag är själv.


 

Handlade även 2 kg. havregryn och en påse rispuffar till fåglarna ute, dom ruinerar mig snart. Dom följer mig som en skugga när dom ser mig ute, är jag inne så sitter dom på altanen och kikar in genom fönstret. Dom är för gulliga dom små. Har även 2 stora kråkor sedan ett par år tillbaka, när dom dimper ner vid utfodringen blir den ensam härskare, övriga fåglar sticker iväg snabbt som attans.
 

Nu skall jag förbereda mig och hundarna inför natten, natti natti !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards