~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av ~ Ruth ~ - 25 maj 2011 18:54

Har skraltesmärtor i magen i dag, men det går nog över, är lite rädd att det skall utvecklas till sådana smärtor som jag hade i julas, när det blev snudd på ambulansfärd till Torsby, men det hoppas jag innerligt inte. Känner inte för att blogga, men några rader blev det trotts allt :-)


Fotade ett rådjur som stod uppe i berget i dag, det stod på samma ställe i 20 min. Det är väldigt brant där så jag var rädd att hon hade en unge med sig som låg skadat, hon tittade åt samma håll hela tiden, tillslut så gick hon ner från berget och lubbade i väg åt det hållet som hon tittade åt hela tiden. Fotona är inte så bra för avståndet var långt och jag fotade genom fönstret. Visar en bildserie på det vackra djuret.


     


     


Förövrigt så har jag köpt mig en jacka i dag, hittar inte den jag hade förra våren/sommaren, säkert har den skickats till någon klädinsamling, ja ,ja.  Det blev en jacka som jag inte är så förtjust i, men får köpa en annan sedan, det blev en nödlösning och den duger som hundjacka sedan.


Ha en bra kväll trotts blåst och kyla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards