~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av ~ Ruth ~ - 9 maj 2011 21:01

   

   

Filmade genom bilfönstret och Klarälvdalen, men det blev inte bra, så jag visar bara 2 foton ”KLICKBARA”


Resan gick bra, och nu börjar en massa jobb här hemma, jisses det är ju sommar här oj, oj, här får man sätta fart, gräset är rejält högt och ogräset frodas, maskrosor skall bekämpas och ryckas bort. Växter skall inhandlads och rabatter skall rensar, altanen skuras fullt upp nu ett tag. Det är mycket mera som skall fixas och göras här hemma, känner redan stress, något som inte förekom i Värmland, tror inte detta livet är mitt liv, men kommer väll in i rutinerna vad det lider, men det är tungrodd och mycket här. Har nu ätit  varsin Kebabsallad, är så mycket mat så det räcker även till middag i morgon och gott är det, det är givet när vi kommer hem efter Värmlandsbesöket som blev extra långt denna påsken, hela 6 ½ vecka. Suck, har gått upp under dessa veckor, det är all bjudmat, inte bra. En stor fördel här hemma är att jag har egen TV och inte behöver sikta in mig på repriser och datorn går med en rasande fart. Man får ta det onda med det goda. Nu tittar jag på ”Mamma byter bo”, sedan ”En unge i minuten” och slutligen PLAY och ”Himmelblå”.


Ha det gott mina vänner

  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards