~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av ~ Ruth ~ - 4 maj 2011 22:20

"Klickbilder"

    


Tack Margus för kommentaren och Cina för mailen,  ni fixade rätt namn till mina fågelbesökare i gårdagens inlägg, tur jag har kunniga fågelvänner.


Har varit till Gullan en stund i dag, sedan var hon till oss på middag, den bestod av Älgfilé , grönsaksgratäng, gräddsås med grönpeppar och vinbärsgelé, samt vitlöksbröd, det var riktigt gott vill jag lova. Är så glad att jag har hittat denna gratäng med bara 8,5 % kolhydrater och den är så jädrans god.


Fick ett gammalt halssmycke från 1800 talet i silver med vita och svarta små stenar, är så himla glad för detta smycke skall bära det med stolthet och glädje. Skall lämna det till guldsmeden och få det rengjort och köpa en kortare kedja.


Har tvättat kläder i dag också, även dammsugit och svabbat av golven. Snart hemresa till Lerum.
Trivs så gott här uppe, blir så lugn inombords, ingen stress och jäkt. Så är det, Lerum kallar.


Kram på er alla, både vänner och okända besökare.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards