~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av ~ Ruth ~ - 3 maj 2011 22:03

på min utfodringsplats, tycker det är så roligt att titta på dom, har inte lyckats plåta Hackspetten som är där och äter, den är så skygg när han ser mig i fönstret. Tom. Sädesärlan var där och sökte mat i morse när det var vitt på marken, den är ju insektsätare så jag undrar om den hittade något av intresse där.


Är så dålig på att identifiera och namnge arter, titta på ”Klickbilderna” och rätta mig på artrenas namn om det är fel, text under varje bild. TACK FÖR HJÄLPEN !

Varken Gräsänder och Måsar hör hemma här uppe, men dom har börjat etablera sig här på vår/sommaren, även dessa matas här omkring (bara änderna matas av mig).


     


     


     


Vi har nu fått vila våra kroppar efter allt slit, men har fått så jädrans ont i nacken, kan inte vrida på huvudet, vad har det med veden att göra ? började i gårkväll så smått, bara att inse, man börjar bli riktigt gammal och tål inget längre.


Hoppas ni slipper snö och kyla efter att kung Bore busade med oss i natt, han är inte att lita på den lurifaxen, vitt över allt var det.


Var rädda om varandra och glöm inte ett lite leende / kram

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards