~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 april 2011

Av ~ Ruth ~ - 19 april 2011 22:27


 Det har varit en hektisk dag, nu börjar jag känna att jag kommer i ballans efter allt utejobb. Har tvättat 2 maskiner. Var till Peter i Bo’a och storhandlade, det mesta var slut och nu har vi ett välfyllt kylskåp. Bjöd Gullan på middag i dag, inget märkvärdigt utan stekt fläsk, bruna bönor och potatis, mätta och go’a blev vi. Jag åt ju inte potatis förståss utan gräddstuvade grönsaker, smakade lite på bönerna det blev en smakupplevelse i min mun, det var länge sedan. Har storstädat över allt i dag och såptvättat, nu är det rent och luktar såååå gott. Mina fönster är så blanka och fina så jag önskar att ni hade varit här och tittat ut, glaset märks inte, jo dom blänker.


     


     

"Klicka på bilderna så blir dom stora"

 

Fotade lite hundbilder. Är det finväder i morgon så måste jag kratta upp torrt gräs i hundgården, annars får jag huset fullt med bös igen, hundarna gillar att rulla sig i det torra, titta så fin Nowah är på bilderna, inte kul när dom kommer in och hoppar upp i sängen, hahaha...

Nu regnar det, började i kväll vid 9 tiden, det har regnat bara 2 gånger sedan vi kom hit, nu +9,6 grader ute.


Sov sött mina vänner, det vet jag att jag kommer göra.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards