~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 april 2011

Av ~ Ruth ~ - 16 april 2011 22:29

Har så lite att skriva om så det är sorgligt, hinner inte med något kuligt, det är bara slitjobb hela dagen. Att bli skogsröjare på äldre dar är inte att rekommendera det vet jag. Har inte fått städat till helgen heller och att hålla vilodagen helig i helgen finns inte på min agenda. Tänk om jag hade vetat detta så hade jag stannat hemma i Lerum denna påsken. Men det blir så ljust och fint omkring huset så jag får ta det goda med det onda. Hoppas på bättre tider snart, ja så är vårat liv för tillfället.  


Hoppas ni får en toppenhelg !

Kramen



Av ~ Ruth ~ - 16 april 2011 22:00

Mitt påskkort till er, högerklicka och spara till din dator !

Glad Påsk mina vänner.

 

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ett stort tack för alla påskhälsningar till mig !


  
Cina


 

Berit


 

Lillis











Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards