~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 april 2011

Av ~ Ruth ~ - 14 april 2011 22:35

Åter en slitsam arbetsdag ute. Kände mig rätt så bra i kroppen när jag klev ur sängen, men nu går jag som en 90 åring, ont över allt. Får se hur det känns i morgon, kanske får jag ta en vilodag får se hur det känns.

.................Färjestad tog hem GULD i kväll, GRATTIS till våra hockeykillar !!!..............


     


Måste bara visa så fint min syster Liv i Norge pyntar till Påsk. Trädet ute med fullt av ägg. På dom andra 2  bilderna visar hon upp sina tovade ägg, (gjorda av färgat fårull) är dom inte fina ? Hon är en 1000-konstnar när det gäller att skapa med sina flinka fingrar vilket ni har sett i tidligare inlägg här på bloggen.


Glöm mina torftiga Påskgrupper i förra inlägget, nu skäms jag :-(


Rena sommarvädret här om dagarna, svetten sipprade när vi jobbade ute i dag, gick med en tunn tröja på mig. Kl. 7 i kväll var det fortfarande 23 grader, men i natt var det minus 7  (minus nu också.)


  Kramiz

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards